onsdag 24. april 2013

Lykken er litt snø


Mitt bidrag til:

Skissedilla  - skisse # 207

Papirdokkene - Utfordring # 46 - alt er lov


Bildene er av Daniel i januar 2007 når det endelig var kommet litt snø :)

Jeg har brukt:

- distress stain
- tape fra Tim Holtz
- stenciler fra The CraftersWorkshop
- blomster fra Nille og Prima
- hjerter og pil fra Studio Calico
- chipboard fra Dusty Attic
- blonde
- filmstripe fra Panduro
- wood veneer
- halvperler
- magic mesh

Takk for at du titter :)


Detaljer:






5 kommentarer:

  1. Kjempekul LO med tøffe detaljer! Lekker fargekombinasjon :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Nydelig lo i flotte vinterfarger! Flott bruk av mist, stensil og tape, nydelig pyntet - herlig med fuglen og tøft med hønsenettingen!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  3. Superstilig LO! Jeg blir like imponert hver gang, helt utrolig hva du får til!!
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Just looooooooove your page!!! great take from the sketch!!! and your backround is soooooooooooo artsy!! i just love your page :)
    thanks for playing along with us at skissedilla ;)
    bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    SvarSlett
  5. Ny stilig LO fra deg, Tone! Jeg bruker lang tid på hvert bilde for riktig å få med meg alle detaljer. Herlig!!

    SvarSlett